Policies

Reservation & Cancellation Policy

Deposit and Cancellation Policy

At the time of reservation guests staying 2 or more nights will be required to provide a credit card on which a deposit equaling 50% of the booked stay will be processed. For 1-night stays the entire amount of the stay is processed at time of reservation. 2 weeks prior to arrival the balance of the reservation will automatically be processed to the credit card. A 30-day cancellation period will apply. If cancellation occurs 30 days or more prior to your arrival date a $40 + HST administration fee applies. If cancellation for any reason occurs with 30 days or less notice all deposits on file at the time of cancellation are non-refundable.  Please Note: Applicable taxes will be applied to all deposits. A minimum two-night stay on all weekends and a minimum three-night stay on all holiday weekends is required.

Covid-19 Policy

If isaiah tubbs cannot legally honour your reservation 7 days or less prior to arrival we will move all deposits on file to a future stay. 

Reservation Changes

All changes to your reservation must be made prior to your cancellation period.

Incidentals & Damages

A credit card will be required at check in and a $250 preauthorization will be processed. This is a hold not a charge and will automatically be released by your financial institution within 5-7 business days if not captured. All incidentals and extra charges must be paid upon checkout. Damages will be assessed at the sole discretion of the isaiah tubbs and charged automatically to the credit card on file.

Smoking and Pet Policy

If your room has evidence of smoking at check-out a minimum $250 +HST fee will be applied to the credit card on file. None of our guest rooms, cottages, or public areas are pet friendly. If you have a pet you will be asked to leave the premises immediately with no reimbursement. If evidence of a pet is found in the room after check-out a minimum $250 +HST fee will be applied to the credit card on file.


Politique de Dépôt et D’annulation

Au moment de la réservation, les clients séjournant 2 nuits ou plus devront fournir une carte bancaire sur laquelle un acompte égal à 50% du séjour réservésera traité. Pour les séjours d’une nuit, le montant total du séjour est traitées au moment de la réservation. 2 semaines avant l’arrivée, le solde du la réservation sera automatiquement traitée sur la carte de crédit. A 30 jours la période d’annulation s’appliquera. Si l’annulation survient 30 jours ou plus avant votre date d’arrivée, des frais d’administration de 40 $ + TVH s’appliquent. En cas d’annulation pour tout la raison se produit avec un préavis de 30 jours ou moins tous les dépôts au dossier au moment de les annulation ne sont pas remboursables.

Remarque: les taxes applicables seront appliquées à tous les dépôts. Un séjour minimum de deux nuits sur tous les week-ends et un séjour minimum de trois nuits tous les week-ends fériés est requis.

Politique Covid-19

Si isaiah tubbs ne peut légalement honorer votre réservation 7 jours ou moins avant arrivée, nous déplacerons tous les dépôts sur dossier à un futur séjour.

Changements de Reservation

Toutes les modifications de votre réservation doivent être effectuées avant votre annulation point final.

Supplements et Dommages

Une carte de crédit sera requise à l’enregistrement et une préautorisation de 250 $ sera traité. Ceci est une retenue et non une charge et sera automatiquement libéré par votre institution financière dans les 5 à 7 jours ouvrables si elle n’est pas saisie. Tout les faux frais et les frais supplémentaires doivent être payés au moment du départ. Les dommages seront évalué à la seule discrétion de isaiah tubbs et acturé automatiquement à la carte de crédit enregistrée.

Politique Relative au Tabagisme et aux Animaux de Compagnie

Si votre chambre a des preuves de fumer au moment du départ, un minimum de 250 $ + TVH des frais seront appliqués à la carte de crédit enregistrée. Aucune de nos chambres d’hôtes, les cottages ou les espaces publics acceptent les animaux domestiques. Si vous avez un animal domestique, on vous emandera quitter les lieux immédiatement sans remboursement. Si la preuve d’un l’animal se trouve dans la chambre après le départ, des frais minimum de 250 $ + TVH seront appliqué à la carte de crédit enregistrée.